ORBIT DOWNLODER

بنا به پیشنهاد دکتر مزیدی قصد داریم بیشتر به نرم افزارهای اپن سورس و رایگان بپردازیم و لذا امروز قصد داریم به معرفی یک نرم افزار کاملا رایگان و کاربردی بپردازیم که مطمئنا پس از استفاده از آن ، یار همیشگی تان خواهد بود .

بی شک شما نیز تا به حال از یکی از سایتهایی که خدمات ویدئو آنلاین ارائه میدهند (همانند یوتوب و گوگل ویدئو) استفاده کرده اید و به یکی از فیلمهای کوچک آن را دیده اید .

اما یکی از دشواری‌های ما برای کار با این سایت‌ها صرف‌نظر از سرعت پایین اینترنت ، دانلود و ذخیره کردن این نوع ویدئوها است.

قبلا مطلبی نیز در رابطه با چگونگی دانلود این گونه فیلمها با استفاده از یک اکستنشن فایرفاکس معرفی کرده بودیم .

اما اگر شما از فایرفاکس استفاده نکنید چه ؟

همچنین این افزونه برای همه سایتها عمل نخواهد کرد و تنها محدود به سایتهای معروف و بزرگ خواهد بود .

برنامه Orbit Downloader ، مثل برنامه های معروف download acclerator و یا FlashGet برنامه‌ای است که منبع : شاهوار دات نتسرعت دانلود فایل‌ها را افزایش می دهد‌ ، منتها به سبب حجم بسیار کم (تنها ۲ مگابایت!) و ویژگی‌های خوبش جدیدا مورد توجه قرار گرفته است. اما برنامه Orbit Downloader فقط برای دانلود ویدئو نیست و ویژگی‌های خوب دیگری هم دارد مانند دانلود دیگر فایل‌های جاری streaming و کمک به دانلود پرسرعت از Rapidshare ، به علاوه می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که همه دانلودهای مرورگر فایرفاکس را این برنامه به صورت خودکار انجام دهد.

از مهمترین ویژگی‌های این برنامه این است که می تواند به آسانی فایل‌های ویدئویی سایت‌های اشتراک ویدئو را دانلود کند.
مراحل کار را اینجا توضیح می دهم:
-ابتدا از این آدرس اقدام به دانلود نرم افزار کنید

- برنامه را نصب کنید ، حین نصب گزینه سازگاری‌اش را با فایرفاکس تیک بزنید تا در داخل برنامه محبوب فایرفاکس هم قابل استفاده باشد.
- حالا به هر سایت اشتراک ویدئویی که دوست دارید بروید! ، تنها کافی است موس خودتان را روی ویدئو ببرید !

در مرورگر فایرفاکس ، وقتی موس را روی ویدئو می‌برید ، لینک دانلود به صورت محو در کنار ویدئو دیده می‌شود. برنامه با فایرفاکس کاملا سازگار است و به راحتی قادرید تا اقدام به دانلود آن نمایید .

این نرم افزار کاملا رایگان بوده و فاقد هرگونه تروجان و نرم افزار مخرب و آلوده است .

جهت استفاده از این نرم افزار به یک سیستم با حداقل ۶۴ مگابایت حافظه رم و ۶ مگابایت فضای خالی بر روی دیسک سخت نیاز دارید .

Orbit Downloader با تمامی نسخه های ویندوز حتی ویستا و مرورگرهای

ie Internet Explorer 5.0 and above, firefox FireFox 1.5 and above includefirefox3 FireFox3(Gran Paradiso), opera Opera, maxthon Maxthon and netscape Netscape

سازگاری کامل دارد .

»» دانلود آخرین نسخه از Orbit Downloader
حجم : ۲ مگابایت

همچنین اگر قصد دارید تا Orbit Downloader را به زبان شیرین فارسی تجربه کنید ، تنها کافی است زبان فارسی آن را نیز از اینجا تنها با حجم ۸ کیلوبایت ، دانلود کنید . 

 

منبع:www.shahvar.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد