دانلود آهنگ عشق من با صدای علی اصحابی، رضا و یوسف وهاب

منبع : www.webddl.comدانلود آهنگ عشق من با صدای علی اصحابی، رضا و یوسف وهاب
(شعر: هادی اصحابی | تنظیم: کوشان حداد)

توجه : کوشان حداد (تنظیم کننده این آهنگ) از معدود موزیسین های بین المللی کشورمان می باشد که تا به حال با شرکت در مسابقات مختلف در سطح جهانی توانسته رتبه و رنکینک موزیک ایران را ارتقا دهد .

<< دانلود پوستر در ابعاد اصلی >>

.

.

.

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۲۵۶Kbps
علی اصحابی ، رضا و یوسف وهاب - عشق من

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۱۲۸Kbps
علی اصحابی ، رضا و یوسف وهاب - عشق من

فرمت : Mp3 / کیفیت : ۶۴Kbps
علی اصحابی ، رضا و یوسف وهاب - عشق من

MP3 128
Download
Server 2

OGG 56
Download
Server 2

لینک غیر مستقیم : Rapidshare

آهنگ با کیفیت ۱۹۲ MP3

لینک مستقیم :
آهنگ با کیفیت ۱۹۲ MP3

آهنگ با کیفیت ۶۴ OGG

آهنگ با کیفیت ۲۰ WMA

 
منبع:www.webddl.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد