کلیپ خاطرات آقای رفسنجانی در مورد ماجرای ریاست جمهوری بنی صدر

http://i38.tinypic.com/2q9joxy.jpg

امام خمینی با عتاب به من فرمودند که...

من قدری صریح با هاشون حرف زدم و گفتم ما هجده سال است مبارزه کرده ایم و شرایط رو شاید بهتر از شما بدونیم که در ایران نبودید الان هم اون چیزی که ما می بینیم با اون چیزی که به شما گزارش می کنند فرق دارد...

امام نگاهی به من کردند و گفتند: می دونی با کی داری صحبت می کنی؟

فرزاد حسنی: اینقدر شما دیگه...!

آقای رفسنجانی: آره

فرزاد حسنی: خیلی تند صحبت کردید حاج آقا

آقای رفسنجانی: ایشون هم تند صحبت کرد...

وقتی این حرف رو زد من بغضم ترکید و با صدای بلند گریه کردم...

امام بلند شدند و مرا بوسیدند و گفتند نمی دونستم تو گریه ای هستی

و مرا مورد تفقد قرار دادند

بعد ها هم احمد آقا به من پیغام دادند که امام فرمودند اون شب برای من خیلی سخت گذشت.

(این مصاحبه حدود دو سال پیش در برنامه کوله پشتی پخش شده بود) 

دانلود 6.1MB

لینک کمکی   

 

منبع:www.funclip.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد